اغفال اينترنتي استاد دانشگاه از سوي زن شياد

ژوئیه 4, 2008 at 11:45 ب.ظ. بیان دیدگاه

زني که از طريق اينترنت يک استاد دانشگاه را اغفال کرده و با او قرار ازدواج گذاشته بود در اولين ديدار 28 سکه بهار آزادي از وي ربود و متواري شد.به گزارش خبرنگار ما چندي پيش مردي به نام حميد که استاد يکي از دانشگاه هاي معتبر کشور است به دادسراي وليعصر مراجعه کرد و گفت زني او را اغفال و 28 سکه بهار آزادي از وي سرقت کرده است. پس از اظهارات اوليه اين مرد پرونده يي تشکيل شد و بازپرس زکي پور رئيس شعبه 3 بازپرسي رسيدگي به آن را برعهده گرفت. اين استاد دانشگاه در تشريح ماجرا به بازپرس پرونده گفت؛ مدتي قبل از طريق چت با زني به نام سيمين آشنا شدم. اين آشنايي در ابتدا محدود بود اما به تدريج رابطه من و او صميمي تر شد و به حدي رسيد که تقريباً هر شب چندين ساعت با هم چت مي کرديم. او زن خوبي به نظر مي رسيد و به همين دليل به وي علاقه مند شدم و منتظر فرصت مناسبي بودم تا علاقه ام را نسبت به او ابراز کنم.ارتباط اينترنتي ما بدون اينکه همديگر را از نزديک ببينيم همچنان ادامه داشت تا اينکه يک شب که طبق معمول مشغول چت کردن بوديم سيمين از من خواستگاري و ابراز تمايل کرد تا ابتدا به طور موقت و سپس دائم به عقد من درآيد. من هم که مدت ها بود به دنبال گسترش رابطه ام با او بودم فوراً قبول کردم. همان شب در اين باره به توافق نهايي رسيديم و وي 30 سکه بهار آزادي را به عنوان مهريه اش اعلام کرد. بر سر تعداد سکه ها قدري با او مذاکره کردم و در نهايت او با 28 سکه قانع شد و گفت روز بعد با تهيه 28 سکه بهار آزادي در پارک دانشجو منتظرش باشم. من هم سکه ها را تهيه کردم و روزي که مشخص کرده بوديم سر قرار حاضر شدم. مرد مالباخته افزود؛ چند دقيقه منتظر شدم تا سيمين آمد. کمي با هم درباره مسائل زندگي مشترکمان صحبت کرديم. بعد از پايان صحبت هايمان سکه ها را به او نشان دادم و سپس سيمين را سوار ماشينم کردم تا به خانه اش برسانم. در بين راه مقابل يک آبميوه فروشي توقف کردم تا آبميوه بخرم اما هنگامي که با آبميوه ها به ماشين برگشتم اثري از سيمين نبود. اول نگرانش شدم اما وقتي داخل داشبورد ماشين را نگاه کردم متوجه شدم او به همراه 28 سکه ناپديد شده است. پس از اين اتفاق هرچه با وي تماس گرفتم به تلفن هايم پاسخي نداد.پس از اظهارات اين مرد بازپرس زکي پور پرونده را براي انجام تحقيقات بيشتر و رديابي زن شياد به پليس آگاهي ارسال کرد و اکنون سيمين تحت تعقيب قرار دارد.

Entry filed under: اخبار ایران, صیغه. Tags: , , , , , , , , , .

بارانه و آفتابه سایت هفت تیر فیلتر شد

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS تالار گفتگو

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

RSS چهل گیس

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

RSS روزنامه سلام

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

Blog Stats

  • 236,495 hits

